DYSKUSJA PANELOWA
KOMPETENCJE ABSOLWENTÓW NA RYNKU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ – POTRZEBY PRACODAWCÓW

W dniu 14 czerwca 2012 roku w Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania odbyło się spotkanie panelowe dotyczące perspektyw zatrudnienia dla absolwentów wyższej uczelni. Panel pod tytułem KOMPETENCJE ABSOLWENTÓW NA RYNKU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ – POTRZEBY PRACODAWCÓW, zorganizowany został przez Wydział Informatycznych Technik Zarządzania WSISiZ w ramach projektu „WSISiZ dla Gospodarki Opartej na Wiedzy (GOW)” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Było to jedno ze spotkań objętych cyklem pod wspólną nazwą „Współpraca z potencjalnymi pracodawcami”.

Panel miał miejsce w siedzibie uczelni w Warszawie przy ul. Newelskiej 6 w sali N2.
Program spotkania przewidywał wystąpienia 4 prelegentów oraz dyskusję obejmującą także odpowiedzi na pytania z sali.


Prezentacje uwzględniające problematykę potrzeb pracodawców przygotowali :

  1. Piotr Pokrzywa – Redaktor Naczelny miesięcznika Media i Marketing Polska - na temat rynku usług marketingowego w Polsce
  2. Roman Lubczyński – Dyrektor Zarządzający agencji Wunderman, Young & Rubicam Brands - na temat sieciowej agencji reklamowej
  3. Ewaryst Fedorowicz – niezależny konsultant marketingowy - na temat doradztwa marketingowego
  4. Mikołaj Janicki – członek władz Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego - na temat marketingu bezpośredniego
Moderatorem spotkania był Jerzy Królewicz-Zboina, Prezes Polskiego Towarzystwa Marketingu Medycznego.


Po przedstawieniu prezentacji, które naświetliły specyfikę pracy w usługach marketingowych, prelegenci odpowiadali na pytania uczestników panelu oraz wysłuchali opinii osób zainteresowanych pracą w firmach marketingowych. Panel stworzył okazję do głębszego poznania tego atrakcyjnego obszaru zatrudnienia, który z uwagi na swoją hermetyczność jest dla wielu osób trudny do rozpoznania w kontekście przyszłego miejsca pracy. Sformułowane w dyskusji wnioski wskazują na duże szanse powodzenia w poszukiwaniu zatrudnienia w firmach zajmujących się komunikacją marketingową dla absolwentów Wydziału Informatycznych Technik Zarządzania WSISiZ.


WSISiZ dla Gospodarki Opartej na Wiedzy (GOW)
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego